Live my life

Ny vecka, nya tag, nya äventyr osv..

Ligger nu i min säng och har redigerat massa bilder. Väntar alltid med att blogga när jag kollat fb, läst bloggar, lagt in bilder, redigerat dem, sen kan jag börja skriva! Haha seg som vanligt. Har varit hemma i några timmar efter jag vart hos Azzim. Blev ett litet pass i paddocken idag. Och vädret blev perfekt idag! Inta för varmt eller kallt, och solen låg inte på hela dagen heller. Dock så kommer ju veckan framöver om inte mer bli regnig, kall och tråkig. I juni kommer det vara runt 8-15 grader?! Fyyyyy. Hoppas denna goa värmen kommer snart igen! love love

Kommer fixa lite inlägg här nu, haha ä helt dött här under helgerna..


2 bilder från idag, härlig känsla. Finaste killen 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback