Sommaren är här

Hej igen! Haha jag suger på att uppdatera.. Men jag har gaft en bra långhelg iaf, som har gått galet fort!
De e så skönt att sommarvärmen är här nu! De e sjukt hur varmt och kvavt det har varit idag! Och de kommer hålla i sig hela veckan, göttmos :3
Idag har de vart skola, hemma en stund och varit hos Azzim. Gick en liten snabb promenad med honom, hade tänkt rida, men det började åska. Och de närmade sig fort, så de va ingen idé att rida om ja skulle få vända, som ja antagligen gjort. Men de blev en mysig promenix iaf! Men jag ska ta och sova nu, imorgon ska jag ligga i solen och jobba på värmen för första gången i år! & fixa lite annat smått och gott :)
Kan också snartta och visa upp lite bilder från Kungälvs crusingen i lördags.


3 mysiga bilder från idag, filmade också lite, den kanske visas också :)





Kommentarer
Maja

Åh vad vacker häst!

Men vad är det som har hänt med hans ena öra? :'o



Ha en bra dag! Kram :)



Blogg: http://oskdos.blogg.se/
2012-05-27 @ 15:11:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback