Stek i solen

Godmorgon på er! Som rubriken säger så ligger jag och steker i solen, ännu bättre väder idag, helt blått på himlen och sjukt varmt! Idag ska jag åka ut till båten med mormor, morfar och lillebrorsan. Vi ska inte åka ut med båten, uan bara vara ute vid havet och hämta morfar, båten las nämligen i havet idag! Senare så åker jag till Azzim.
Jag ska snart duscha en snabbis innan, och vet inte om jag hinner färga mitt hår, skulle gjort det igår igentligen. Men åkte inte från mormor och morfar förrän över nio. Fick vänta på att fille skulle komma så, aja de blev inte riktigt som jag tänkt iaf ;) Men får se hur jag gör, ska duscha nu, så vi hörs snart!



Min favoritbild från i lördags på denna snygga Cadillac! Ni får se lite mer bilder snart. :)

Kommentarer
R O N J A ♥

haha, du med Ronja, haha :)



Blogg: http://ronjasundbeerg.blogg.se/
2012-05-23 @ 14:50:09
R O N J A ♥

Frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga eller varför inte fler? :)♥



skulle bli jätte glad. Kram♥



Blogg: http://ronjasundbeerg.blogg.se/
2012-05-23 @ 19:01:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback